Klacht: wasmachine L64840L serienummer 91300011 /defectcode 27

op 03 februari 2014 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 3 oktober 2013 is een monteur van Aeg bij ons langs geweest om foutmelding te verhelpen. Monteur gaf aan uitsluitend stekker te hebben vastgezet, waarna probleem zou zijn verholpen. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en monteur van EP Weijs Electro is vandaag langs geweest, aangezien de storing helaas opnieuw is opgetreden. Aeg heeft afgelopen oktober ondeugdelijk werk afgeleverd. Volgens EP had de regelaar vervangen moeten worden!!!! Het is namelijk onmogelijk om een stekker in het apparaat vast te zetten. Helaas zijn wij derhalve door AEG niet correct geholpen met ons probleem.

Wij verwachten van AEG dat zij ons alsnog tegemoet komt en de regelaar die afgelopen oktober al in onze wasmachine geplaatst had moeten worden (waarna wij wel een goed werkend produkt zouden hebben), naar EP Weijs Electro te Zetten verzendt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van AEG

3 jaren geleden - Het spijt ons te vernemen dat u na het bezoek van onze service technicus nog steeds problemen had met uw apparaat. Wanneer een reparatie niet juist of onvolledig is uitgevoerd door onze servicedienst, kunt u contact met ons opnemen voor een nieuw bezoek. Als het hetzelfde gebrek betreft, zal de reparatie onder artikel 14 van de garantievoorwaarden worden hersteld. Indien er een andere reparatie moet worden uitgevoerd, zal er in goed overleg met de klant voor een passende regeling gezorgd worden. U hebt echter gekozen om de reparatie uit te laten voeren door een andere firma. Electrolux Service twijfelt beslist niet aan de kennis, deskundigheid en integriteit van deze reparateur. Het is voor ons echter niet mogelijk om u tegemoet te komen aangezien de reparatie niet door onze service dienst is uitgevoerd. Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Els Webteam AEG

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

AEG

Heeft op 25 november 2014 om 15:13 geantwoord

Wij hebben ons standpunt duidelijk gemaakt.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ondeugdelijk werkende wasmachine