Klacht: Wasdroger te laat bezorgd

op 19 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben vandaag (na mijn klacht op dit forum) gelijk gebeld door mediamarkt maar het was geen prettig gesprek de medewerkster wilde niet luisteren naar het verhaal en maakte mij met andere woorden uit als leugenaar maar praatte alleen maar over bedrijfs regeltjes en wou niks anders horen ik gaf aan dat ik bewijzen had over telefoongesprekken en tijden maar ze wilde daar helemaal niks van weten ga daarom vanavond of morgen terug naar mediamarkt en breng de wasdroger gewoon terug ben toch geen SUKKELTJE en al helemaal geen leugenaar ben klaar met mediamarkt

Eerste instantie zou ik tevreden zijn geweest met een klein gebaar en een sorry zou wel op zn plaats zijn geweest maar na ons gesprek moet er wel hee wat meer gebeuren

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vural