Klacht: Was klets nat

op 06 februari 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Oke op 06-01-2018 ging ik met vlucht OR 393 stoel 18-G naar Aruba toe,alles was goed tot ik in Bonerio kwam daar moet ik blijven zitten om daarna weer met het zelfde vlucht naar Aruba.Maar toen de vliegtuig lande begon ik foto’s te nemen en moest meteen stoppen omdat ik plotseling nat begon te worden in de vliegtuig en kon niet opstaan omdat ik bij de raam zit en er was andere mensen naast mij die me helpen met de kussens van de vliegtuig het water probeer te stoppen maar het lukte niet ik heb met een stuwardes gesproken en zij zegt tegen me om te wachten voor de andereren want zij is klaar met werken dus er komt andere Stuwardes me helpen terwijl ik naat wordt, wanneer de andere Stuwardes binnen komt zij ik meteen kunt u me aub helpen en hij zij ow ja even wachten en ging voor servetjes om in alle gaten van waar het water uit kom te verstoppen en moest ik zelf doen terwijl ik nat zit,een andere persoon zij dit is niet leuk dat de mevrouw moet kompentatie krijgen en de Stuwardes zij waarom does de vrouw niet thuis wat is een beetje water op je.En dat vond ik niet leuk van de Stuwardes om te zeggen want ik ben de gene die nat zit,dat is niet een leuke ervaring en zeker niet een leuke vlucht en dat is ook niet zorgen dat ik een leuke vlucht had.van daar dat ik mijn klacht in dien.

Ik ben tevreden wanneer ik met Respet wordt behandeld.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edithgrace