Klacht: Wanprestatie en geen reactie

op 26 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Begin maart 2016 is bij ons een nieuwe keuken geplaatst. We zijn nu nog steeds bezig met het naar tevredenheid afronden.

Meteen na het plaatsen heb ik aangegeven dat er op sommige deuren een zwarte rand zat. We werden afgescheept met de mededeling dat dit inherent is aan het gekocht product, terwijl we een fors bedrag (19.000€) betaald gebben. Na veel telefoontjes en dicussies met de klantenservice is uiteindelijk besloten een van de deurfronten bij ons op te halen en te bekijken. Ook daarna meerdere mailtjes gestuurd over de stand van zaken. Door de klantenservice is de klacht erkend en de front naar de fabrikant gestuurd voor reiniging. Op 27 juli 2016 is de gereinigde front terug geplaatst en daarbij nog een aantal retour meegenomen voor reiniging.

Op 16 september 2016 (!!!) werden de resterende fronten opgehangen maar toen bleek dat er niets met de fronten is gebeurd, terwijl die indruk wel werd gewekt. Op 16 september is toegezegd daf er nieuwe fronten worden geleverd. Op dezelfde datum heb ik wederom een mail over mijn bevindingen gestuurd naar de klantenservice. Tot op heden hier nog geen reactie op ontvangen. Ook vandaag weer een mail gestuurd.

We zijn meer dan een half jaar verder, een paar duizend euro lichter, vele mailtjes , telefoontjes en bezoeken verder met de daarbij gepaarde onbeschofte en onvriendelijke medewerkers. Het geld is binnen dus voor keukenkampioen kan de klant stikken.

1. Excuus van keukenkampioen over de gang van zaken.
2. Nogmaals erkenning van het gebrek aan de deurfronten
3.volledig herstel/vervanging van de fronten. Daarbij rekening houdend met de prijs die is betaald en de kwaliteit die daarbij hoort.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Ponte, Ik kan me voorstellen dat u ontevreden bent over de gang van zaken. Ik zal zorgen dat mijn collega van de afdeling klantenservice contact met u opneemt om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Graciella_tjoutamsin