Klacht: Wacht al een maand op een reactie van DPD over leverings klacht

op 06 februari 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hieronder mijn mail met de klacht, die ik al 5 maal in een maand tijd naar DPD heb gemaild. Tot op heden geen enkele reactie. Ik word steeds bozer…
Voor alle duidelijkheid; het pakket had ik aangemeld om afgeleverd te gaan worden bij een DPD afleverpunt, maar daar was het niet aangekomen.

Goedenavond,

Zojuist belt de buurvrouw aan bij mijn voordeur.
Ik kijk toevallig op de grond en zie het pakket staan, die gister bezorgd zou worden!

Er lag geen briefje in de brievenbus en aangezien wij bijna nooit via de voordeur mensen ontvangen, is het een wonder dat ik het pakket na anderhalve dag zie staan.
Volgende wonder is dat het pakket niet is meegenomen door anderen….

Ik vind dit echt ronduit belachelijk en hoor heel graag van u of dit de normale procedure betreft bij u en
hoe u dit op gaat pakken.
Ik neem ook contact op met het bedrijf waar ik mijn bestelling heb geplaatst om dit te melden

Als ik als de wiedeweerga een nette reactie krijg van DPD. En tevreden...dat krijg je mij niet meer nu. Of heeft DPD nog een nette verrassing in petto?
Dat laat ik aan hen over. Ik ga niet bedelen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Jantje69, Bedankt voor je bericht. Naar welk e-mailadres heb je je klacht gestuurd? Want het lijkt er op dat het niet bij ons is binnengekomen, sorry. Ik ga je klacht doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, want het is inderdaad niet de bedoeling dat een pakket zo maar wordt neergezet. Er moet altijd voor getekend worden. Excuses voor het ongemak, hopelijk gaat het de volgende keer gewoon goed. Groet, Hanneke

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 16:05 geantwoord

Beste Meryan,

Ik heb geen reactie meer gezien op de vraag van mijn collega. Daarom ga ik er vanuit dat dit destijds correct opgelost is en sluit ik deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Heeft op 01 juni 2016 om 17:35 geantwoord

Ik moest destijds inloggen op deze site, wat niet lukte. Daarom hier geen reactie kunnen geven. Ik heb destijds wel via Dpd zelf contact gehad. Klacht werd niet gewenst afgehandeld. Nu ik hier wel kan reageren, laat ik dus weten dat er destijds onderaan de aflevermail een mailadres stond die niet bleek te kloppen. (?!) vervolgens een juist mailadres gekregen en klacht daar naartoe gestuurd. Daar ging weer n tijd overheen en vervolgens reactie gekregen waarin geen excuses werden gemaakt. Omdat het me zo hoog zat maar ik me hier niet door wilde laten meeslepen, heb ik de mail na enkele dagen maar gewist om het achter me te laten. Maar ik bestel sindsdien bij geen enkele winkel waar ze via Dpd pakketten laten versturen.

Reactie van de melder van de klacht Jantje69

1 jaar geleden - Ps ik hoef naar aanleiding van mijn reactie hierboven geen contact met dpd. Ik ben er echt klaar mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Jantje69