Klacht: Wacht al 8 weken op toevoegen van erfrekening aan mijn internetbankieren

op 15 mei 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik heb al verschillende malen telefonisch contact gehad met de Servicedesk Nabestaanden van ABNAMRO en tot 2 maal toe kreeg ik de verzekering van een medewerkster, dat het dezelfde week in orde zou komen.
Alleen is er weer 3 weken verstreken, na de eerste belofte.
Zelfs beloofde een medewerkster eergisteren, dat ze het zelf in orde ging maken, maar helaas: 2 dagen verder is het nog niet in orde.
Mijn broer en zus worden nu behoorlijk ongeduldig en verdenken mij ervan, dat ik degene ben, die de verdeling expres vertraag.
Nu dreigt mijn zus zelfs, dat ze mij het testamentair executeurschap via een rechtszaak wil gaan afnemen.
Ik heb mijn moeder onlangs af moeten geven, maar nu ga ik m’n broer en zus ook nog kwijtraken, omdat de Servicedesk Nabestaanden van ABNAMRO mij ongehoord lang aan het lijntje houdt.
Ik wil niets liever dan de erfverdeling afwerken, zoals ik mijn moeder bij leven heb beloofd.

Dat vandaag vrijdag of begin volgende week de erfrekeningen aan mijn internetbankieren zijn toegevoegd.
Mijn echtgenote en ik zijn notabene al 42 jaar klant bij ABNAMRO, dus mogen wij toch wel rekenen op wat meer service.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste BaLi5359,Ik begrijp dat dit een lastige situatie is. Onze nabestaanden afdeling heeft het heel erg druk en heeft daardoor met flinke achterstanden te maken. Natuurlijk is dit niet fijn voor de mensen die hiermee te maken hebben.Uiteraard kijk ik graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Heb je een specifiek contactpersoon van de nabestaanden afdeling waar je tot nu toe mee gecommuniceerd hebt?Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht BaLi5359

4 maanden geleden - Hallo Janwalter, Bedankt voor uw snelle reactie. Een vaste contactpersoon heb ik niet bij de Servicedesk. Wel heb ik deze klacht ook een keer weggelegd bij Judith Baakman, waarvan ik 'n keer een bevestiging van ontvangst heb gekregen, toen ik alle benodigde en ingevulde documenten had verstuurd naar de Servicedesk. Er is inmiddels al 'n spoedvermelding aan het dossier gehangen, want dat kon de medewerkster zien, toen ik de laatste keer belde. Ik zou het zeer op prijs stellen, als U mij kunt helpen, want ik moet er niet aan denken, dat ik via een juridische procedure, aangespannen door mijn zus, uit mijn functie als testamentair executeur gezet wordt, terwijl ik mijn uiterste best aan het doen ben, om al mijn taken, goed mogelijk te behartigen. Bovendien zijn daar ook de nodige kosten mee gemoeid en dat is zonde van het geld op de erfrekeningen. Ik kan U ook een referentienummer geven, namelijk: 161011764. Bij voorbaat dank voor uw inspanning.

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste BaLi5359,Ik heb deze kwestie staan bij onze nabestaandenafdeling. Ik hoop je snel meer duidelijkheid te kunnen geven.Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste BaLi5359,Onze nabestaandenafdeling heeft jouw dossier opgepakt en verwerkt. Ze geven aan dat de laatste mail die verstuurd niet getekend heeft. Dus daarbij de vraag of die opnieuw getekend verzonden kan worden. Dan kunnen ze daar direct mee aan de slag.Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht BaLi5359

4 maanden geleden - Hallo Janwalter,Ik wil U met veel plezier laten weten, dat de overzetting van de erfrekeningen, door de Servicedesk Nabestaanden ABNAMRO naar mijn volle tevredenheid gisteren is afgehandeld. Dit wil ik U ook graag laten weten. Bedankt voor uw hulpvaardigheid en met vriendelijke groet. BaLi5359

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 22 mei 2020 om 13:17 geantwoord

Beste BaLi5359,

Goed om te lezen dat de overzetting naar volle tevredenheid van jou is afgehandeld. Nu kun je in ieder geval dit achter je laten. Ik wens je veel sterkte verder toe. Bedankt voor de terugkoppeling over de afhandeling.
Alvast een fijn weekend toe gewenst.

Janwalter
ABN AMRO Webcare