Klacht: Wacht 1,5 jaar op de beloofde restitutie van een vliegticket.

TJHu op 18 september 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 1,5 jaar tijd, na ruim 1 uur in de wacht te staan, 2 keer contact kunnen opnemen met de klantenservice van edreams (Opodo). 2x werd mij restitutie en schriftelijke bevestiging per mail beloofd. We zijn nu ruim 1,5 jaar verder en geen van het beloofde is gebeurd.

Status blijft onveranderd staan op:

We zijn met uw annuleringsverzoek bezig
Stap 3/7: Uw verzoek wordt verwerkt

Nu lukt het mij niet meer om contact te krijgen met eDreams of Opodo.
Het stelt mij enorm teleur dat ik 2x belazerd lijk te zijn. Ik heb recht op restitutie van het vliegticket en dat zou ik graag ook zien gebeuren!

Gewenste Oplossing:

Een snelle restitutie van het vliegticket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TJHu