Klacht: Waarom zolang wachten op mijn geld

op 10 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

8mrt bestelling gedaan voor cadeau voor mijn mam ,product kan niet geleverd worden dus terugbetaling op 9mrt,waarom lees ik dan dat evt op 23 maart pas mijn geld terug gestort word,ik heb dit geld nodig voor een andere halterbank voor mijn man ik heb daar nu geen geld meer voor

Binnen 2dg mijn geld terug zodat ik alanog een cadeau kan kopen voor mijn man

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 10 maart 2020 om 10:19 geantwoord

Beste Dutchfrenky,

Bedankt voor dit bericht. Graag leggen wij je uit hoe onze terugbetalingen werken.

Op het moment dat een betaalde bestelling geannuleerd wordt door de webwinkel, dan zal het betaalde bedrag normaliter binnen 10 werkdagen automatisch terug geboekt worden. In de meeste gevallen gebeurd dit sneller, echter hebbenis er sprake van een verwerkings tijd van het annuleren van een bestelling en het verwerken van het verzoek om een terugbetaling te doen.

Mocht je de status van een terugbetaling inhoudelijk willen bespreken, neem dan even contact op met onze klantenservice. Verder kunnen zij ondersteuning bieden mocht het nodig zijn om je terugbetaling zo spoedig mogelijk te laten verlopen!

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar. Je kunt ze dus bereiken wanneer het jou uitkomt.
Je kunt 247 met onze klantenservice chatten via de app of via https:app.klarna.comlogin.

Een fijne dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Reactie van de melder van de klacht Dutchfrenky

6 maanden geleden - Ik heb al via de chat gedaan op de app van klarna maar daar krijg ik het bericht dat op 23 mrt het geld op de account staat,maak dit dan duidelijk als er een bestelling geannuleerd word dat de klant dan 14dg moet wachten op zijn geld voordat de klant zijn bestelling doet en hoe kan het zijn dat ik een bestelling plaats op een product dat in wish staat en dit helemaal niet geleverd kan worden,waarom staan deze producten dan op wish,eigenlijk valse info op de site,had ik geweten dat ik zolang op het geld moet wachten had ik het cadeau voor mijn man niet besteld op wish via klarna,nu zit ik met het probleem dat ik nu geen geld heb om een nieuw cadeau voor mijn man te kopen

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchfrenky