Klacht: waarom ’n extra porto

op 03 februari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

afgelopen vrijdag een brief verstuurd waarin 2 A4tjes zaten. gefrankeerd met postzegel van 64 cent. zoals alle vorige keren. nu krijg ik, per postincidentnr. H03.140127.003414, bericht dat ik extra 1,92 euri betalen moet. daarover dien ik een klacht in. bovendien lijkt het me verstandig en logiosch dat ik, welliswaar voorlopig, niet extra betaal

dat u genoegen neemt met die ene postzegel van 64 cent op de verstuurde brief en dus mij niets extra laat betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Heijmans,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door boy schuurmans