Klacht: Waarom mag ik een koptefoon niet omruilen

op 10 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Woensdag om ongeveer 16.00 heeft mijn zoon samen met mij ( moeder) een mooie koptelefoon voor de computer gekocht van Trust.Helaas was de aansluiting voor zijn computer niet goed dus wij weer terug naar Buikslotermeerplein amsterdam om 19.00 uur , opeens werd er gezegd als hij het doet mag hij niet geruild worden om hygiënische redenen , ik zij dat is niet eerlijk dat hadden jullie dat moet zeggen bij aankoop ! U begrijpt dat ik ontzettend boos en teleurgesteld ben vooral mijn zoon met autisme , er werd ons ook nog verteld dat we een andere aansluiting erbij konden kopen maar dan ben ik nog duur uit ik zij dan wil ik hem omruilen voor een ander met een goeie aansluiting maar ook dat mocht niet er werd mij gezegd dat je ook een stukje zeep niet omruild NEE dat begrijp ik maar je kan een koptelefoon niet vergelijken met een stukje zeep ( een koptelefoon die je ongeveer drie uur geleden heb gekocht nieuw in de doos kan toch niet vies zijn !!!! Ik ben hier echt heel boos over en het had vermeld moeten worden dat het NIET geruild mocht worden !!!!

Ik zou tevreden zijn als we hem gewoon mochten ruilen .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Friespaard