Klacht: Waarom Betalen als ik geen nummer meer van jullie heb

GERALDINE11 op 11 december 2021 over Budget Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had een simcard van robin mobil later is dit budget mobiel geworden
Ik heb mijn mobiele nummer over laten zetten want ik heb een abbonnement genomen bij t mibile xe w5ste november is dit in gegaan mijn vilgende maand zou ingaan op 28 november nu gaan ze me smsen dat ik mijn factuur moet betalen em dreigem ze dat ik €15,00 EXTRA KOSTEN MOET BETALEN WAAROM ZOU IK DE TERMIJN BETALEN DAT IK GEEN GEBRUIK MAAK VAN DE SIMKAART EN DAT MIJN NUMMER VANAF 25 NIVEMBER VALT ONDER TMOBILE.
EN HELEMAAL NIET BEREIKBAAR ZE WAREN AL EENS OP TV BIJ OPGELICHT OF UNDERCOVER NEDERLAND…

Geen mails meer svp en werk de administratie bij ik ben niks meer verschuldigd eigenlijk zijn julkie dit aan mij omdat mijn termijn tot 28 november liep en op de w5ste kin ik al niet meer in de app en had uk geen internet meer

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budget Mobiel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budget Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GERALDINE11