Klacht: Waardeloze reparatieservice

op 14 juli 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In Maart heeft mn toestel waterschade opgelopen, ik heb een verzekering een vervangend toestel service, dus deze is opgestuurd voor reparatie, en ontving dan een oude iphone 4 ter vervanging, hoop gegevens kwijtgeraakt, door het beperkte geheugen.
Mijn iphone 5 is onlangs 4 keer opgestuurd voor reparatie omdat de toestelklachten blijven.. En moet het steeds een aantal weken doen met een oude iphone 4 op dit moment heb ik zelfs een defect leentoestel ontvangen.
En in het contact geeft vodafone zich niet thuis, en wijzen maar dynafix, en ook dat de vele reparaties de keuzen zijn van apple.

Ik vind t schandalig dat ze geen reactie geven aan de directe klant die iedere maand wel een duur abonnement betaald, maar er weinig voor terug krijgt bij vodafone.

vervanging van het toestel, na 3 maal poging te hebben gedaan tot repareren heb ik hier totaal geen vertrouwen meer in.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mau1989