Klacht: Waardeloze klantenservice – niet reageren op klacht

op 31 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een klacht over de geboden service van Mediamarkt. Kort gezegd komt het erop neer dat geen enkele medewerker wist hoe of wat – in vier uur tijd ben ik door meerdere medewerkers naar drie verschillende filialen heen en weer gestuurd, en ook binnen de filialen werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Het ergste vind ik nog dat medewerkers vertellen over ‘service’ die vervolgens niet geboden blijkt te kunnen worden. Veelal leugens en halve waarheden die verteld worden.

Hierover heb ik een mail gestuurd op 28 juni jl. naar het e-mailadres van Mediamarkt, om vervolgens geen reactie te krijgen. Op 14 juli jl. en 31 juli jl. een rappelbericht gestuurd, maar ook dan zijn de medewerkers te beroerd om te reageren. Waardeloze winkel.

Een kopie van mijn oorspronkelijke bericht aan Media Markt d.d. 28 juni 2016 is als bijlage toegevoegd (enigszins aangepast in het kader van de anonimiteit).

Ik ben tevreden als ik een reactie krijg op mijn berichten - en een excuus voor het negeren van mijn mails lijkt mij dan ook wel op zijn plaats.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 153436