Klacht: Waardeloze klantenservice

op 09 april 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Korte samenvatting van mijn probleem;
Woning gekocht met een Toon, maar die werkt niet goed. Behaald de ingestelde temperatuur niet. Bestel een nieuwe toon (op mijn kosten en met abbonement!!) maar wordt niet geplaatst ivm coronavirus. Eneco wil de nieuwe toon niet opsturen, maar het abbonement is wel afgesloten.
Talloze keren gebeld naar de klantenservice, en elke keer leugens . Geen goede oplossing. Elke keer loze beloftes.Wat een gezeur en gezeik heb ik met dit bedrijf.

Ik wil het liefst het complete energiecontract opzeggen en weer terug naar mijn vertrouwde leverancier (Essent) . Waarschijnlijk gaat een medewerker van Eneco hier wel mee akkoord, maar komt deze afspraak niet na.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 10 april 2020 om 10:40 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat jammer dat het geen warm onthaal is geweest bij Eneco op deze manier.

Helaas merk ik op dat er niet goed meegedacht is in uw situatie, daar is in mijn ogen prima ruimte voor.

Ik wil u vragen om telefonisch contact op te nemen met onze Toon afdeling via: 0888955959
Samen met een collega van de betreffende afdeling heb ik een duidelijk aantekening laten plaatsen bij uw klantgegevens met instructies hoe dit aan te pakken.

Dit moet er voor zorgen dat administratief en praktisch de zaken recht gezet worden om u met Toon verder te helpen.

Vincent
Eneco Webcare