Klacht: Waardeloze hulp

op 07 oktober 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Woensdag 5 oktober 2016 stonden wij in de stad met de auto waarvan de kenteken is 72-fh-jd. Wij hebben jullie telefonisch benaderd, omdat doormiddel van de sleutel de auto niet open ging. Waarschijnlijk was het batterijtje van deze leeg. Tijdens het telefoongesprek vroegen zij op welke telefoonnummer wij terug gebeld konden worden. Ik herhaalde dat zij konden bellen op het telefoonnummer wat bij hen in het systeem stond, aldus 06 50 93 53 42. Na een uur wachten hadden wij nog niets vernomen van jullie. Na een paar minuten werd er gebeld op het andere toestel waarmee ik gebeld had. Terwijl ik duidelijk had doorgegeven om hierop niet te bellen, maar op mijn huidige telefoonnummer wat jullie in je bestand hebben. Vervolgens is de meneer van ANWB gearriveerd. Deze hebben wij verteld wat er aan de hand was. Meneer keek naar de sleutel en vertelde dat hij deze niet open kreeg. Met de sleutel probeerde hij de auto te openen. Na 10 minuten te proberen hiermee ging de auto open. Meneer verzocht ons om naar huis te gaan en de volgende dag naar een garage te gaan en het daar te proberen.

Deze manier van helpen vond ik zeer teleurstellend. Meneer deed niet eens moeite om de sleutel te openen. Eerder heeft een medewerker van jullie het wel geprobeerd om de sleutel open te krijgen door middel van de handleiding van Mercedes te lezen. Hij nam hiervoor gewoon de tijd en moeite. En dit lukte hem gewoon.

De meneer die ons op 5 oktober 2016 heeft geholpen deed niet eens moeite om ons goed van dienst te zijn. Door deze meneer kunnen wij nog maar één keer bellen voor diensten dit jaar bij ANWB. Ik vind dit echt zonde.

Ik hoop dat u ons kan begrijpen.
En dat hieraan iets gedaan kan worden

Satish Khemai
lidnummer: 282 440 151

Wanneer ik nog een extra kans krijg om weer ANWB te bellen, want de hulp op 5 oktober was waardeloos.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Satish Khemai