Klacht: Waardeloze bezorging wasmachine, slechte service Mediamarkt

op 03 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Totaal niet kunnen genieten van de bestelde wasmachine door slechte bezorging PostNL, geen service en ook slechte afhandeling bij Mediamarkt.

De snelle bezorgtijd kan niet gegarandeerd worden aangezien bezorging niet via Mediamarkt gaat, maar via PostNL. Je betaalt extra voor de aansluiting, maar dat gebeurt dus niet met een daarvoor gekwalificeerd team van Mediamarkt, maar door een bezorger van PostNL.

Een aanstapeling van fouten:
– op vrijdag zou de wasmachine bezorgd worden. De bezorger heeft bij het verkeerde huisnummer aangebeld, heeft even in de deuropening gekeken en is zonder degene die ook daadwerkelijk de wasmachine heeft besteld te bellen of bij het juiste huisnummer aan te bellen, weer vertrokken;
– gebeld met PostNL, gaven fout toe en aangegeven dat de bezorger weer terug zou komen. Na uiteindelijk weer een halve dag gewacht te hebben en bij weer telefonisch contact bleek er een misverstand tussen “het depot” en de chauffeur. Deze was niet op de hoogte van de afspraak en zou niet meer langs kunnen komen. De wasmachine zou op zaterdag bezorgd worden;
– op zaterdag na wederom een dag wachten het bericht ontvangen dat vanwege een technische storing de wasmachine niet bezorgd zou kunnen worden;
– op maandag wordt eindelijk de wasmachine aangeboden maar krijgen we het advies van de bezorger om de wasmachine niet in ontvangst te nemen: de verpakking is er gedeeltelijk af, schroeven ontbreken en er zitten deuken in de achterkant van de wasmachine ;
– vervolgens direct contact opgenomen met de klantenservice van Mediamarkt: telefonisch wordt medegedeeld dat de wasmachine niet meer op voorraad is en wordt het advies gegeven om via de website een nieuwe wasmachine te bestellen (!). Na zoveel problemen met de bezorging van de wasmachine waar we nu al bijna een week op wachten te horen dat je dan maar een nieuwe wasmachine moet bestellen is waardeloos. De klantenservice kon ook verder niets voor ons betekenen: een vergelijkbare wasmachine laten bezorgen kon niet, het bestelde type bij een andere leverancier bestellen kon niet of een duurder model aanbieden kon niet. Oplossingsgericht meedenken was er niet en er werd erg makkelijk uitgeweken naar de terugbetaaloptie.
Wij gaan een nieuwe wasmachine bij Coolblue bestellen, want naast dat we zeer ontevreden zijn over deze bestelling en de afhandeling daarvan, hebben we er ook geen vertrouwen in dat de bezorging van een volgende wasmachine wel goed verloopt.

Als de door mij bestelde wasmachine alsnog wordt afgeleverd

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mikeniekoop