Klacht: Waar is mijn pakket

Lolavroegh op 22 december 2019 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Al ongeveer anderhalf of 2 weken geleden een pakketje besteld! Zou de volgende dag binnenkomen, bezorging 2 keer mislukt omdat hun bezorgers niet wisten wat de BRUNA was??? Prima , uiteindelijk mijn eigen adress doorgegeven, ik hoor helemaal niets meer van hun! Tot 4 keer toe zouden ze me adress wijzigen en iets laten horen en steeds moet ik zelf terug bellen en is het nog niet geregeld! Gister met mediamarkt gebeld want ik was behoorlijk geirriteerd het is namelijk een kerstkado, en het komt er eigenlijk op neer dat ze geen idee hebben waar mijn pakket is, ja bij de bezorgers maar verder ??? Ze zouden er gister meteen achteraan gaan en mij terugmailen, WEER niks gehoord, het kan niet geannuleerd worden omdat het bij de bezorgers ligt en zeggen ze dus annuleer het maar aan de deur, mijn pakket komt niet dus hoe moet ik het annuleren? WEG PAKKET EN WEG 60 EURO!!!! Hier besteld ik noooooit meer watttt een super slechte service niet normaal en dat voor zon groot bedrijf jullie moesten je schamen bah!

Of mijn pakket of mijn geld terug!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lolavroegh