Klacht: Waar blijft MIJN geld?

op 08 april 2013 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Ik heb jaren geleden een kapitaalverzekering afgesloten bij ING bank. Deze is later overgenomen door de Nationale Nederlanden. Tijdens het afsluiten van mijn verzekering is mij vertelt dat ik het kon afkopen indien ik niet meer verder wilde sparen. Ik ben nu al een half jaar bezig om het geld terug te krijgen( het is een hoog bedrag), maar dit is echt onmogelijk! Ik heb meerdere malen gebeld met het callcenter maar zij vertellen dat de desbetreffende afdeling niet aanwezig is en dat ik een andere keer maar terug moet bellen. Een andere keer dat ik belde, vertelde een medewerker dat er veel problemen waren met de NN door de overname van de verzekering van de ING. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd! Besloot toen maar om aangetekende brieven te sturen en die worden gewoon genegeerd. Nationale Nederlanden, geef me m’n geld terug!

Het geld op mijn bankrekening!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Nederlanden

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Nederlanden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadiam