Klacht: We worden aan het lijntje gehouden door Vueling

flapdrol op 22 januari 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober zijn we van Brussel naar Malaga gevlogen met Vueling. Alleen een dag later omdat het vliegtuig defect was. We hebben een claim bij Vueling ingediend en worden sindsdien aan het lijntje gehouden. De claim was vlg. de regels 4 x 400 euro plus kosten voor taxi, telefoneren en derving huishuur vakantiewoning en huur auto. Bij elkaar 1820 euro.
Vrij snel werd er 1000 euro overgemaakt. Daarna echter taal nog teken. Geen reactie op onze mails.
Wat kunnen we hieraan doen ? Dit voorval heeft onze vakantie behoorlijk verknald. De reis was voor mijn 65ste verjaardag en we hadden de avond van aankomst een feestje met vrienden die daar ook waren. Dat viel dus in duigen want de volgende dag gingen ze terug naar Nederland.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ze het resterende bedrag van de claim, t.w. 820 euro zouden overmaken en vooral hun excuses zouden aanbieden voor de wijze waarop ze met hun klanten omgaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door