Mijn Klacht:
In oktober zijn we van Brussel naar Malaga gevlogen met Vueling. Alleen een dag later omdat het vliegtuig defect was. We hebben een claim bij Vueling ingediend en worden sindsdien aan het lijntje gehouden. De claim was vlg. de regels 4 x 400 euro plus kosten voor taxi, telefoneren en derving huishuur vakantiewoning en huur auto. Bij elkaar 1820 euro.
Vrij snel werd er 1000 euro overgemaakt. Daarna echter taal nog teken. Geen reactie op onze mails.
Wat kunnen we hieraan doen ? Dit voorval heeft onze vakantie behoorlijk verknald. De reis was voor mijn 65ste verjaardag en we hadden de avond van aankomst een feestje met vrienden die daar ook waren. Dat viel dus in duigen want de volgende dag gingen ze terug naar Nederland.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als ze het resterende bedrag van de claim, t.w. 820 euro zouden overmaken en vooral hun excuses zouden aanbieden voor de wijze waarop ze met hun klanten omgaan.
