Klachten over Vueling

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

75 klachten gemeld
1.6 /10
159 stemmen
159

Tijdslijn

Kapotte koffer en vertragingen

Klacht van op 05 december 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Zowel de heen als terugreis waren vervelend en onduidelijk over de vertragingen. Op Schiphol kwam de koffer van m’n jongste dochter kapot op de rolband. Na een hele tijd in de rij om dit te melden kregen we een formulier... Lees meer

Geen vergoeding vertraagde bagage

Klacht van op 30 november 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Door een vertraging van 2,5 uur vanaf Schiphol is mijn bagage door de overstap in Madrid niet meegegaan naar Jerez de la Frontera. Ik arriveerde op vrijdag. Op zaterdag zou de bagage rond 13.30 uur arriveren op de luchthaven, maar... Lees meer

Ik krijg geen vergoeding

Klacht van op 27 november 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Op 18-08-2018 is onze vlucht geannuleerd. Wij konden pas de volgende dag vliegen. Vanaf 30 augustus zijn wij al bezig met de vergoeding hiervoor. Eerst werkte het formulier niet. Vervolgens kregen we 2 formulieren (die dus niet werkten) op mijn naam. Na... Lees meer

gemist vlucht ivm overboeking

Klacht van op 31 oktober 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

wij moesten vliegen the 27st 0ct 2018 van barcelona naar amsterdam,om 15 30 en we waren netjes op tijd bij vligveld maar alles klopte niet we konden niet inchecken en toen gingen wij wachten tot het laatste moment kreeg wij... Lees meer

24 uur onderweg naar huis ipv 2 uur

Klacht van op 29 oktober 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht is geannuleerd door de staking van Aviapartner in Brussel. We kregen hier geen verdere informatie. Onze vlucht was gepland om 18:20, om 20u zaten wij nog steeds te wachten op nieuws. We hebben 3u in de rij gestaan... Lees meer

Krijgen geen geld terug

Klacht van op 26 oktober 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben met 7 personen een retourvlucht naar Ibiza geboekt vanaf Amsterdam, via vueling. Zij hebben zonder melding te maken onze terugvlucht gewijzigd. Wij konden zonder kosten de hele vlucht annuleren en zouden binnen 7 dagen ons geld terug krijgen,... Lees meer

Op 3 augustus 2018 werden wij na 3 uur in het vliegtuig te hebben gezeten op Schiphol met alle passagiers uit het vliegtuig gezet. Bagage moest opgehaald worden bij de bagagehal. ‘s nachts niemand te spreken van Vueling. Nieuwe tickets gekocht en... Lees meer