Klachten over Vueling

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

52 klachten gemeld
1.6 /10
126 stemmen
126

Tijdslijn

Berekening verandering

Klacht van op 06 februari 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hadden op onze tickets allen met voor letter geboekt. Niet met de volledige voornaam. Bij de balie veranderd moesten 460,00 euro betalen Vlogen met de zelfde tickets met alleen de voorletter. zelfde vlucht zelfde stoelen. Zelfs het personeel vondt het een schandalige prijs. Wel goed... Lees meer

Absurd hoge kosten voor een naamswijziging

Klacht van op 24 januari 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer, mevrouw, Graag vraag ik u aandacht voor het volgende. Op 3 oktober jl. heb ik een vlucht geboekt bij Vueling met als reisbestemming Lissabon (Lissabon, O8BRSF). Mijn vriend en ik hebben enorm uitgekeken naar deze vakantie, echter was... Lees meer

Op 26 dec vlucht van a'dam naar Lissabon dd.7 Januari 2018 geboekt.. Bedrag € 59,99 via Ideal betaald en is 27-12 afgeschreven. Kreeg ook een reiscode. Wilde nadien inchecken maar kreeg melding dat Vueling mijn boeking had geannuleerd... Lees meer

Vlucht van 3 januari 2018 van Lissabon naar Amsterdam werd gecancelled. Vueling beroept zich op extreme omstandigheden en wil niet volgens de regels tot uitkering overgaan van de kosten voor de alternatieve vlucht, verblijfkosten en de extra compensatie van 400 euro... Lees meer

Ik was bezig met Vueling om op 14 mei tot 28 mei naar Alicante te vliegen. Ik heb wel een aantal keren gekeken welke dagen voor mij en mijn vrouw het beste was om te gaan.Na een aantal keren zoeken... Lees meer

Overboeking

Klacht van op 16 november 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Tijdens het weekend van 10-13 november vertrok ik met een vriend naar Barcelona. Wanneer wij het vliegtuig maandagavond rond 18u50 wouden nemen, werd ons meegedeeld dat er een overboeking plaatsvond. Ze namen onze oorspronkelijke tickets over en gaven ons de... Lees meer

Vueling Schiphol geeft aan dat je via de website compensatie kunt aanvragen, echter de website van vueling is onduidelijk. Via invullen van 'stuur een bericht' > 'klacht' > 'overgeplaatst naar andere vlucht'' > invullen van je eigen gegevens kom... Lees meer