Klachten over Vueling

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

72 klachten gemeld
1.6 /10
155 stemmen
155

Tijdslijn

Op 3 augustus 2018 werden wij na 3 uur in het vliegtuig te hebben gezeten op Schiphol met alle passagiers uit het vliegtuig gezet. Bagage moest opgehaald worden bij de bagagehal. ‘s nachts niemand te spreken van Vueling. Nieuwe tickets gekocht en... Lees meer

Geen mogelijkheid tot contact

Klacht van op 08 oktober 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Geboekt via de app van vueling, maar vanwege haast nog even geen account aangemaakt (boeking wordt daar dus nog niet opgeslagen), op zondagavond. Geld was direct van mijn rekening afgeschreven, echter nu, een week later, heb ik nog steeds geen... Lees meer

Vertraging zonder enige communicatie

Klacht van op 26 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Veuling is een maatschappij met een hele slechte klantvriendelijkheid. Bij een vertraging van 2,5 uur op 24 september jl. informeren ze de passagiers nauwelijks. Ook laten ze je in het vliegruig lang zitten met meer dan een uur wachttijd. Krijgt geen... Lees meer

Verlorengestolen buggy adapters

Klacht van op 20 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Tijdens de vlucht tussen Amsterdam en Bilbao beide adapters 'kwijt' geraakt. Tijdens vakantie heb ik een nieuwe buggy moeten kopen. Gelijk een P.I.R. ingevuld, alle documenten naar Vueling gemaikd voor restitutie voor de gemaakte kosten. 1st allerlei maiks gestuurd... Lees meer

Geen reactie op claim

Klacht van op 12 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht is twee keer vertraagd en vervolgens geannuleerd. Ik heb vervolgens middels de site van Vueling op 4 juni 2018 een claim ingediend. Na in het indienen tot op heden geen reactie ontvangen op het eerste verzoek evenals... Lees meer

niet geboekt en toch afgeschreven van creditcard

Klacht van op 10 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Ik probeerde online 3 tickets te boeken van Amsterdam naar Valencia. Meteen aan het begin van de boeking moest ik de creditcard gegevens invullen. Op een gegeven moment kon ik de boeking niet definitief maken door een foutmelding op de... Lees meer