Klacht: Vlucht zonder opgaaf van reden door Vueling geannuleerd

op 26 maart 2020 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Van 8 tm 20 maart jl. was ik op vakantie in Spanje. Retourticket geboekt bij Transavia.
Op 15 maart ging Spanje in Lockdown en ik wilde zsm weg daar, ik was alleen met vakantie mijn man zat in NL.
Op 15 maart vond ik via de site schipholtickets.com een vlucht met Vueling naar Schiphol, vertrek 18 maart (vliegveld Malaga), deze heb ik geboekt en betaald met creditcard. € 157,
16 maart keek ik op de app van Vueling, ik moest een profiel aanmaken, en tot mijn stomme verbazing zie ik dat deze vlucht, zonder enige vorm van bericht, geannuleerd was door Vueling.
Klantenservice gebeld, onbereikbaar, schipholtickets.com gebeld, zelfde verhaal, onbereikbaar, toen tot 2x toe ze gemaild, u raad het al, tot op heden geen enkele reactie.
Gelukkig had ik mijn ticket nog van Transavia, uit wanhoop deze omgeboekt naar 19.3, wat extra kosten meebracht.
Ik begrijp dat door het coronavirus ze het druk hebben maar mij in het ongewisse laten en gewoon een geannuleerde vlucht laat betalen, is dit normaal?
Wie weet raad en kan mij helpen?

Terugbetalen van mijn geannuleerde vlucht.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aleida60