Klacht: Onbeschofte medewerkers en wijzigen zitplek

easyjet123 op 22 mei 2024 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Onbeschofte medewerkers bij de incheckbalie. We hebben betaald voor stoelen en ter plaatse uit elkaar gehaald terwijl circa een kwart van de stoelen in het vliegtuig vrij waren.
De dame in kwestie verteld dat we stoelen hebben gereserveerd en we kregen een hele boze blik en een lakse houding. Zonder dat we het hebben uitgelokt, bemoeide haar collega zich ermee en werden we belerend aangesproken. Het kwam erop neer dat Vueling gaat over de stoelen en toewijzing, niet zij. Vreemd, aangezien wij stoelen hadden gereserveerd. Uiteindelijk zijn we nog verder uit elkaar gezet en konden we het bekijken. De nedewerkster had er geen zin in, want ze vond ons te mondig. Ze weigerde haar naam te geven en op de vraag of de teamleider erbij gebaald kon worden, introduceerde een derde medewerker die er al die tijd bij stond zich als teamleider en die WEIGERDE ons verder te helpen. We moesten het maar uitzoeken bij de gate. Waauw. We hebben gereserveerd en betaald voor stoelen, je weigert ons naast elkaar te zetten, je zet ons nog verder uit elkaar en daarna moeten we het bekijken? Geweldige service zeg! Nooit meer Vueling. Mensen, a.u.b. je wordt bedrogen waar je bij staat en de rollen worden omgedraaid. Dit was onze eerste vlucht samen als stel en de start van de vakantie was pijnlijk en zuur. En dit allemaal door moeilijk doen en een onprofessionele hohding. Ik ga er niet over, maar wat mij betreft hebben alle 3 de medewerkers gefaald en zijn ze niet geschikt. Het werd van kwaad tot erger, inclusief de teamleider! Een fijne reis kon er uiteraard nier vanaf, we moesten wegwezen en de boardingtickets van de tweede keer kregen we pas nadat we erom vroegen…

Aanspreken medewerkers, uitleg, excuus en compensatie voor deze toestand die we tijdens onze eerste reis samen als koppel hebben moeten doorstaan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht easyjet123

1 week geleden - Shit maatschappij, onbeschoft personeel bij check in en nemen klachten NIET serieus!

Alle klachten die gemeld zijn door easyjet123