Klacht: INCHECKEN

HAMM op 05 juli 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

a) Website blokkeert vlak voor afdrukken boarding tickets
b) Contactnummer: wachttijd (GELOOF HET OF NIET) BIJNA 2 UUR
c) Beantwoorden service: slecht engels prekende man uit India
d) Kan uiteindelijk niets doen… Logt u over uur maar opnieuw in … WEBSITE IS SOMS DOWN, YOU BUNDERSTAND
e) bij eerste contact met klanten service wordt men verzocht om in te spreken INCHECKEN , werkt absoluut niet en bandje blijft lopen

Gewenste Oplossing:

ALS WEBSITE NORMAAL WERKT
ALS BIJ KLANTENSERVICE IEMAND ZIT DIE SNEL OPPAKT EN DAN MAAR HANDMATIG AFHANDELT
Door het hele gedoe zijn we nu dus gedwongen om 04.00 uur ochtend ons te melden aan een Vueling balie (waarschijnlijk niet bezet) 2 uur voor vertrek !!!!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - heel herkenbaar een werkelijk slechte service is bij vulling normaal

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - VUELING IS EEN GROOOT ADMINISTRATIEF RAMPENPLAN BINA NET ZO DRAMATISCH ALS RYAN Air

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door