Klacht: Compensatie vertraging

D1997 op 17 januari 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van Parijs naar Milaan had ik meer dan 3 uur vertraging, waardoor ik recht heb op compensatie. Ik heb mijn bankgegevens doorgestuurd en het bedrag zou binnen enkele dagen op mijn rekening staan. Nu zijn we 2 weken verder en ik heb inmiddels als 2 e-mails moeten sturen om te vragen waarom dit nog niet is overgeboekt. Ik heb in beide gevallen geen antwoord gekregen. Vervolgens heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. Dit is echter de meest simpele en verschrikkelijke klantenservice waar ik ooit mee te maken heb gehad. Er was geen enkele mogelijkheid om een medewerker te spreken. Op elk gebied was een standaard boodschap ingesproken.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het bedrag van de compensatie zsm op mijn rekening willen zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door