Klacht: boeking met korting 50 % lukt niet

DDecaluwe op 22 september 2021 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Ik probeerde gisteren 21 september sinds 21 u om een boeking te maken en de code FLY50 te gebruiken, en van mijn vluchtkrediet te betalen. Het systeem loopt echter vast net voor je de betaalpagina bereikt. Na enkele testen stel ik vast dat het systeem wel doorgaat als je de kortingscode NIET ingeeft !!
Dan ga ik naar de app op mijn smartphone. Daar lukt het wel om de boeking te maken met toepassing van de kortingscode FLY50
Maar … ik kan daar niet betalen via vluchtkrediet want dat moet via de website.
Ik besluit dan maar om de code toe te passen en te betalen met Paypal.
Ik zie het bedrag na toepassing van de korting verschijnen, zo’n 186 euro, en betaal.
Ik krijg een melding “uw reservatie is nog niet bevestigd wegens een communicatiefout tussen de betaalservers en onze reservatie servers” …
Enkele ogenblikken later krijg ik een bevestiging van betaling MAAR MET HET BEDRAG AAN VOLLE POT EN ZONDER KORTING !!!
Ik wil hierbij protesteren tegen deze manke gang van zaken en eis de terugbetaling van de gemiste korting, of liever nog : terugbetaling van het volledige bedrag en afboeking van het bedrag inclusief de korting van mijn vluchtkrediet

terugstorting van de korting die de computer niet aanvaard heeft

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DDecaluwe