Mijn Klacht:
Op donderdag 19 juli zou ik samen met een vriendin naar Barcelona vliegen voor een lang weekend zon. Op de luchthaven leek alles voorspoedig te gaan. Ruim om tijd bij de gate en we zouden gaan boarden. Tickets wedden gescand en we gingen naar de bus die ons naar het vliegtuig zou brengen. Ineens moesten we allemaal uit de bus. Er zouden technische problemen zijn met het vliegtuig. Na lang wachten werd er omgeroepen dat de vlucht werd geannuleerd en wij ons konden melden bij de balie. Met het hele vliegtuig naar de Vueling balie (zonder hulp of ondersteuning van personeel). Allemaal via de bagageband naar de balie. Daar kreeg je te horen dat we waren omgeboekt naar zaterdagmiddag! En maandag weer terug. Er viel niet met de dame achter de balie te praten en iedereen kreeg dit te horen. Later bleek er een lijst te liggen waarop je kon zien op welke alternatieve vlucht je zou komen. Na contact met de organisatie bij wie ik had geboekt bleek dat Vueling diezelfde dag nog een vlucht zou hebben die niet volgeboekt was. Hier wordt geen gehoor aan gegeven door het Vueling personeel. Een waardeloze organisatie die heel veel mensen hebben laten vallen. Geen hulp, niemand die je te woord staat. Een telefooncentrale die gewoon ophangt. Waardeloos.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag een compensatie ontvangen voor de vakantie die in zijn totaliteit niet meer door kon gaan.
Daarnaast is een excuus wel op zijn plek.
