Klacht: Vriezer niet geleverd

op 22 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op woensdagmiddag 13:00 heb ik een mini vriezer besteld. Deze had ik in de winkel willen kopen maar was enkel online verkrijgbaar. Ik heb direct €140 betaald met IDeal. Ik had deze op donderdag nodig omdat mijn zoontje 1 werd. Op de site stond dat ik het de volgende werkdag in huis zou hebben.
Donderdag kwam helaas niets. S middags kreeg ik een track & trace en stond er dat er vrijdagmorgen tussen 10-12 bezorgd zou worden. Ik baalde erg maar snapte dat het misschien een dag later kon worden ivm vakantie ofzo.
Vrijdagochtend keek ik weer en stond er ineens dat de vriezer tussen 12-14 zou komen. Vervelend als je er telkens rekening mee houdt en dat de tijden dan weer wijzigen. Maar ook vrijdag kwam nuets. Ik keek s middags weer op de track & trace en toen stond er ineens dat het zaterdag tussen 12-2 zou komen…
Toen was ik er helemaal klaar mee. Mediamarkt zet overal oo de site dat ze de volgende werkdag leveren maar woensdag bestellen en pas zaterdag iets ontvangen vind ik waardeloos. Ik baalde dat ik het niet ergens anders besteld had. Ik heb meerdere keren mijn klacht neergelegd bij iemand van de klantenservice maar die schoof het telkens naar PostNL. Het lag niet aan mediamarkt en ze konden verder niets voor mij betekenen. Als ik wilde annuleren moest ik het aan de deur weigeren.
Zaterdag werd de tijd weer gewijzigd. Het zou tussen 2 en 4 komen. Ik ben weer thuisgebleven zodat ik het pakket kon weigeren. Maar inmiddels is het 22:00 en heb ik nog niemand gezien.
Wat een verschrikkelijke slechte service. Ze mailen alleen maar standaard knip en plak antwoorden maar zetten niet even een stapje extra. Zelfs niet als je de bestelling wilt annuleren. Ook dat mediamarkt alles afschuift op PostNL. Terwijl zij er toch voor kiezen om met hen samen te werken. En ze zeggen tijdens het plaatsen van mijn bestelling dat het de volgende werkdag geleverd wordt.
Ik weet niet waar mijn vriezer is en of ie ooit nog bezorgd wordt. Maar mijn verjaardagsproducten heb ik helaas weg kunnen gooien. Ik had het donderdag nodig.

Als ik zsm mijn €140 terugkrijg. En ik wil een compensatie voor het ongemak.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aalders86