Klacht: vriendschapsverzoeken

op 03 februari 2014 over Facebook in de categorie Social Media

ik ben sins zaterdag 1 februari 2014 geblokkeerd voor mijn hele leven van facebooke en ik ben niet meer welkom op facebooke terwijl ik vriendschapsverzoek hebt gestuurd niet om iemand lastig tevallen maar dat is niet mijn bedoelling en dan schorsen ze mijn voor mijn hele leven van facebook omdat ze beweren dat ik iemand lastig valt terwijl ik niemand en dan beschuldig facebook mijn voor oplichting
ik hebt daarom besloten om juridische stappen tegaan doen met andere worden ik stap naar de rechter wand ik laat me eigen niet schoftelijk behandelen tot zover mijn mail en vaarwel tot op de rechtbankt voorgoed mijn schorsen van facebook als je famillie en kennissen uit nodigt en je word levens lang geschorst door facebook waar zijn we dan mee bezig schande

geen ik stap naar de rechter facebook is niet klant vriendelijk en ik zal facebook een cijfer 5 geven een onverdoende wand dit is belachelijk

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door djelvis1968