Klacht: vlas spelen en gewonnne prijs niet beschikbaar stellen door geen contactmogelijkheid

Eef en Martha op 06 januari 2012 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Van mijn zus een feestprijs cadeau gekregen van de vriendenloterij
Echter ondanks netjes invoeren van de gewonnen code, geen verbinding te krijgen via website met je aangeboden winnende feestprijscode,daarna gebeld,maar omdat je niet meespeelt,krijg je geen uitleg van je prijs en verbreekt men de verbinding.
Dus gewoon onmogel;ijk de prijs te krijgen en wat nof veel erger is. Mijn zus is in de veronderstelling dat hje gewonnen prijzen kan delen……dus niet.
Zo’n loterij zou miljoenen euro aan boetes moeten krijgen,misschien dat ze dan volgens de spelregels spelen.Zo geven ze dus niets weg en hebben er geen kosten aan……alleen winst.

Ik wil dat ze contact met me opnemen en als nog de feestprijs bezorgen (en als het gaat met een excuusbrief)

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 17 januari 2012 om 11:17 geantwoord

Je kan als deelnemer van de VriendenLoterij zeker prijzen uitdelen. Helaas lijkt hier iets misgegaan te zijn. Het beste kan de deelnemer zelf, in dit geval je zus, contact opnemen via het (gratis) telefoonnummer 0800-1188. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van de prijs.

Alle klachten die gemeld zijn door