Klacht: Vooruitbetaling

op 02 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 5 hotels geboekt via jullie site.
Bij de hieronder vermelde hotels stond steeds vermeld : geen voorafbetaling.
Ik heb gemerkt dat er toch een betaling via mijn creditcard zal gebeuren 7 tot 10 dagen voor mijn verblijfsdatum. Dergelijke aankondiging kan ik enkel als misleidend interpreteren.
Spitz – gastehaus Schuetz
Tulln – privatzimmer Jarosch.

Ik vraag dan ook uw aankondiging : geen vooruitbetaling te respecteren, waarvoor dank.

Graag zie ik uw antwoord hierop tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Andre Verreydt
andreverreydt@skynet.be

Gewenste Oplossing:

Antwoord dat betalingsconditie wordt gerespecteerd zoals geafficheerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AVav