Klacht: Voort betalingen niet uit

op 10 oktober 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Ik heb gisterochtend (maandag in de ochtend) een betaling gedaan. Normaliter wordt deze betaling (indien ik hem voor 13.00 uur doe) rond het middaguur over gemaakt naar mijn betaalrekening. Vanmorgen was dit nog niet gebeurd. Ik heb er over gebeld en de dame in kwestie zei dat het vanmiddag overgemaakt zou zijn. Dit is nog steeds (dinsdag half 5) niet het geval. Ook kan ik ze nu telefonisch niet meer bereiken.

Ik wil mijn geld terug en de misgelopen rente plus de kosten van betalingen die ik nu niet kan maken omdat ik er achterstand mee krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Beste, Vervelend om te horen dat je deze problemen ervaart. We hebben de problemen gisteravond opgelost en zorgen dat jouw spaaropdracht zo snel als mogelijk wordt bijgeschreven. Dit zal in de loop van vandaag gebeuren. Heb je voor nu of in de toekomst nog vragen dan kun je het beste via onze social media kanalen contact opnemen. Omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info. Dat kan op de volgende manieren. Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’. Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm Groet, Roy

Alle klachten die gemeld zijn door mweterings