Klacht: Kapotte, beschadigde producten

op 15 augustus 2019 over Voordeeltrends in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben op zondag 9 juni een 7-delige Vida XL tuinset gekocht. Nadat wij deze in elkaar hebben gezet zagen we dat 2 van de 3 glazen tafelbladen beschadigd waren.
Tevens was 1 armleuning van een stoel niet eens te monteren.
Wij hebben deze foto’s opgestuurd naar ze en gevraagd om deze onderdelen te vervangen.
Wij kregen eerst antwoord dat de foto’s niet voldoende waren, terwijl ze heel duidelijk waren. Vervolgens kregen wij te horen dat het niet mogelijk was om de onderdelen te vervangen.

Wij zouden het hele tuinset retour moeten sturen. Na ontvangst moest het nog naar Vida XL gestuurd worden voordat wij dan de tuinset konden krijgen. Wij vonden dat dit makkelijker kon en vroegen of het mogelijk was om alleen de onderdelen te vervangen. Dit was al die tijd niet mogelijk totdat we zeiden dat als ze niet met een oplossing zouden komen wij juridische stappen zouden ondernemen.

Zij vonden dat wij hierin te ver gingen en weigerde verder te reageren op onze email. Zonder onze medeweten in kregen we na die email ineens een bericht dat we een afspraak moesten maken met hun magazijn. Nadat wij vroegen wat ze daarmee bedoelden wat nu de bedoeling is, namelijk de hele tuinset of alleen de vervangende onderdelen. Kregen we een antwoord: Wij zijn duidelijk geweest.

Elke keer als wij vroegen wat zij precies bedoelde in hun emails kregen wij als reactie dat zij heel duidelijk waren terwijl dit niet was.

Wij hebben uiteindelijk 2 oplossingen opgedragen, namelijk:
1. ons geld terug
2. tegelijkertijd dat wij de onderdelen retour sturen, dat ook de onderdelen geleverd konden worden.

Maar tot op heden krijgen wij geen reactie meer van ze. A

Wij zijn het gedoe helemaal zat. We zitten met dit gedoe al sinds juni 2019. Wij willen onze geld terug.

Of ze moeten ons eerst een nieuwe tuinset leveren, want gezien de andere klachten .. ben ik bang dat als wij het opsturen wij geen geld en geen product hebben straks.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voordeeltrends

Reactie van de melder van de klacht Ontevreden gedupeerde

1 dag geleden - Voordeeltrends.nl wilt de klacht dus niet in behandeling nemen

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voordeeltrends nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden gedupeerde