Klacht: Bestelling nooit ontvangen

op 14 juni 2018 over Voordeeltrends in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juni heb ik hondenkennel besteld van 298 euro. Hij zou binnen 3 dagen bezorgd worden en tot nu toe nog steeds niks als je ze belt komen ze elke keer met anderen smoes en dan woord gezegd dat hij is bezorgd in Veenendaal en ik woon in Voorthuizen.En als ze zeggen dat ze terug bellen gebeurt ook niet. Ik wil mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeltrends over deze klacht.

Bericht van Voordeeltrends

3 dagen geleden - Beste Beata, Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben contact gehad met de vervoerder en deze zeggen dat het pakket is bezorgd bij de receptie. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Voordeeltrends.

Alle klachten die gemeld zijn door Beata Wrobel