Klacht: Voor niets thuis gebleven

op 21 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen Vrijdag 19 Juni iets besteld bij Yagoda.nl,Maandag 21 Juni kreeg ik een mail dat het de volgende dag bezorgd zou worden door de DPD,heel de dag thuis gebleven voor Jan met de korte achternaam en een snipperdag gemist niemand langs geweest,en dit is niet de eerste keer dat DPD dat bij mij doet,ik snap ondernemers niet die bij hun haar pakketten laat ophalen,grote fout,nooit meer iets door DPD laten bezorgen ben erg boos.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze mij mijn daggeld vergoeden,kost mij 80,00 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 juni 2016 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door peet1111