Klacht: Voor niets gewacht

op 19 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag de hele dag thuis geweest om een bestelling in ontvangst te kunnen nemen. UPS kan geen ETA tijd geven zoals post.nl bijvoorbeeld wel kan, dus de hele dag maar wachten.

Krijg ik ruim na 18.00 uur bericht dat mijn zending morgen bezorgd gaat worden ( tot het eind van de dag zoals vermeld is).
Morgen ga ik weer ” gezellig” de hele dag wachten ( voor niets? )

UPS kan beter gaan werken met ETA ( expected time arrival) .
Verder weet ik niet of UPS beschikt over mijn telefoonnummer, maar anderzijds zou de verzender daarvoor moeten zorgen dat UPS mij duidelijker op de hoogte kan houden.
Klacht is eveneens gedeponeerd bij de verzender.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

4 weken geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 juli 2017 om 08:01 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Wiebe Slagter