Klacht: voor de tweede keer krijg ik het bestelde niet

op 01 juli 2017 over dress-for-less.be in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 9-6- 2017 een bestelling gedaan van 4 jeans €229,59 , na bijna twee weken nog geen bestelling, daarop mijn geld terug gevraagd en na anderhalve week geld terug,
.Omdat ik vond dat dress for lees een tweede kans moest krijgen , heb ik weer een zelfde bestelling gedaan en betaald met SOFORT dus niet met DIAL , omdat met SOFORT de zending sneller zou gaan .Ik heb de 28-6-2017 de bestelling gedaan maar nu de 1-7- 2017 is er weer niets geleverd .

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vrede als mijn bestelling ook daadwerkelijk binnen twee a drie dagen word bezorgd zoals op de site staat vermeld , maat als ik treak en trase intoets herkend hij de code niet , net zoals bij de eerste bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dress-for-less.be

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over dress-for-less.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 14651853