Klacht: Voor de tweede keer financieel bedonderd door vodafone

op 01 december 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al jaren abonnnee van Vodafone. Bij mijn vorige abonnement waren er dingen fout gegaan waardoor ik rekeningen kreeg met honderden euro’s boete omdat ik bijvoorbeeld een keer een half uur naar een streaming had geluisterd. Eigenlijk wilde ik niet meer in zee met Vodafone maar ik heb me toch weer laten overhalen op 8 juni 2016 om een abonnement te nemen. Vanwege mijn eerdere klachten kreeg ik € 5,00 extra korting. Ik kreeg een sms dat mijn abonnement, dat normaal € 31,00 kostte, nu € 26,00 zou kosten. Sindsdien ben ik iedere maand aan het bellen. Iedere maand krijg ik iemand aan de lijn die zegt dat ik gelijk heb en dat ze het nu toch écht goed gaan regelen. Maar iedere keer weer wordt er een bedrag van € 31,00 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb net gebeld, moest mijn gegevens doorgeven, gedaan, ik moest even bellen en vervolgens laat de medewerker met wie ik sprak mij zo lang in de wachtlijn staan dat ik maar weer heb opgehangen. Ik voel me echt zo bedonderd door Vodafone. Mooie praatjes bij de verkoop maar als je eenmaal klant bent, doet niemand wat voor je!

Als alle kosten die ik vanaf 8 juni 2016 teveel heb betaald (= 6 x € 5,00 = € 30,00) worden verrekend met de volgende maanden en het bedrag van mijn abonnement nu eindelijk op € 26,00 wordt gezet, het bedrag dat is afgesproken.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Alle klachten die gemeld zijn door JongDeAnneke58