Klacht: voor de 3e keer pakket niet bezorgd

op 10 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie ook http://www.klacht.nl/dpd/klacht/ook-2e-oplossing-dpd-niet-naar-tevredenheid/
Beste Kari van DPD,

Gisteren is het pakket niet bezorgd, ondanks jouw toezegging vrijdag. Ik was thuis, geen pakket, geen briefje in de bus, helemaal niets. Wel staat op de track en trace site dat gisteren het pakket (alweer?) onsuccesvol aangeboden is. vandaag staat op de site dat het pakket geweigerd zou zijn en terug naar afzender is. Kun je voor mij achterhalen wat er nu steeds mis gaat?

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn pakket!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht EstherFricke

1 jaar geleden - P.s. het is wel vaker gebeurd dat een pakket afgeleverd wordt op de Boergoensestraat i.p.v. Boergoensevliet. Misschien gaat dit hier nu ook fout?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hallo Esther, Ik kan niet omschrijven hoe vervelend ik het vind dat je je pakket nog niet ontvangen hebt. Heb natuurlijk weer met mijn collega's contact gehad en we zijn tot de conclusie gekomen dat het pakket op een verkeerd adres aangeboden was. Excuses hiervoor. We hebben je pakket bij ons aan de kant gelegd zodat we zeker weten dat het pakket morgen met de juiste chauffeur meegaat en dat hij bij je aangeboden wordt. Natuurlijk hou ik het pakket morgen voor me mee in de gaten. Groeten Kari

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hallo Esther, Ik zie dat het pakket vandaag bij je aangeboden wordt tussen 14:15 en 15:15. Natuurlijk blijf ik je pakket volgen totdat het bezorgd is. Groeten Kari

Reactie van de melder van de klacht EstherFricke

1 jaar geleden - Dankjewel voor het melden, ik zal thuis zijn;-)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 mei 2016 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Esther,

Ik lees net dat je je pakket ontvangen hebt! Fijn om te horen.

Heb je nogmaals een pakketvraag dan mag je je vraag ook altijd via ons Facebook of Twitter kanaal stellen.
Natuurlijk helpen we je daar ook graag verder.

Veel plezier met je pakket en een hele fijne mooie zonnige dag!
Kari

Alle klachten die gemeld zijn door EstherFricke