Klacht: Zeer onbeleefd personeelslid

Slijters op 04 maart 2024 over Vomar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 2 maart rond 12.15u ben ik voor de tweede keer zeer onbeleefd behandeld door dezelfde kassamedewerkster. Ik hoorde, net zoals de vorige keer, dat ze mensen die veel jonger zijn dan ik, (ik ben 63 jaar), met u aansprak. Mij sprak ze met jij aan, dus ik zei tegen haar dat ik dat niet goed vind. De kassamedewerkster begon zich asociaal te gedragen en begon tegen mij te schreeuwen en toen ik wegliep schreeuwde ze door de winkel dat zij aan het eind van de dag een goed gevoel zou hebben en ik niet. Toen ik een stuk verder was gelopen, maar ik kon haar goed horen, begon ze tegen de mensen die in de rij aan het wachten waren over mij te klagen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dit nooit meer gebeurd en ik wil excuses voor het voorval!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Slijters

1 maand geleden - IK heb niets meer vernomen van Vomar!

Alle klachten die gemeld zijn door Slijters