Klacht: stukjes steen in zak snack worteltjes

Mevr.M.J. de Kock op 18 maart 2024 over Vomar in de categorie Supermarkten

In jan. 2024 heb ik een zak snack worteltjes gekocht en bij een hap rauwe wortel beet ik op stukjes steen. Niet fijn voor mijn gebit. In het zakje zaten meerder stukjes steen. Met de bon, foto’s van stukjes steen en zakje worteltjes naar bedr. leider. Hij bekeek alles en zou de de klacht doorzetten naar hoofdkantoor van Vomar. Ik kreeg een nieuwe zak worteltjes mee, en zijn reactie was: zou ook stukjes schelp kunnen zijn en waarschijnlijk niet goed gewassen. Maar dat wordt door ander bedrijf aangeleverd, dus geen fout van Vomar. Maar ik koop dit bij de Vomar, niet bij een ander bedrijf.
Tot op heden (2 mnd.later) niets van Vomar hoofdkantoor gehoord. Schandalig!

Op zijn minst een reactie van Vomar hoofdkantoor. En zij zouden moeten informeren of ik nog een rekening van de tandarts heb die zij kunnen vergoeden.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vomar
Download hier uw brief

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Reactie van de melder van de klacht Mevr.M.J. de Kock

2 maanden geleden - ik heb 2 mnd. na ingediende klacht nog niets van Vomar gehoord!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.M.J. de Kock