Klacht: nr 8 in de rij

Ria Meijerink-van Meijerink-van der Meer op 09 maart 2024 over Vomar in de categorie Supermarkten

ik was 5 maart boodschappen doen bij vomar en schoof aan bij de kortste rij, ogenschijnlijk.
er stonden 2 personen voor mij, de andere rij was veel langer.
toen bleek dat die kassa gesloten was, dus moesten alsnog naar die andere kassa toen stonden er acht klanten voor mij. Ik heb daar wat van gezegd omdat jullie reclame maken over 4 in de wachtrij .
Ik wil niet kinderachtig doen als ik vier klanten voor mij heb wat regelmatig gebeurt, maar dit was bizar en het schoot geen meter op.
De dame bij de servicebalie ging roepen om versterking maar dat duurde ook.
de dame aan de kassa sprak denk ik amper Nederlands en was nog niet goed ingewerkt zo te zien.
toen kwam iemand n kassa openen die ik hierover aansprak. Ik werd door hem genegeerd.
andere klanten werden ook boos, maar dorsten geen verhaal te halen. Ik wilde het niet laten escaleren maar was behoorlijk kwaad. er werd nog n kassa geopend,
ik heb naar de chef gevraagd, die was er niet, toen kwam die kassa man met de bon naar mij toe dat ik moest afrekenen, hij heette Brahim en was plvv chef. te weinig personeel is de oorzaak maar daar kan ik ook niks aan doen! Ik vond de situatie best bedreigend over komen, die servicebali juf bleef ook staan krijsen tegen mij. ik heb betaald en medegedeeld dat ik mij zo niet laat behandelen!
ik ben heel erg teleurgesteld hoe ik door jullie personeel wordt bejegend als ik aanspraak maak op n aanbod van 4e in de wachrij!! dit kan echt niet!!

volgens uw logo mag ik de boodschappen gratis meenemen, heb de bon hier ad Euro 40,07

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Meijerink-van Meijerink-van der Meer