Klacht: Error bij kassa

Patricia Broomhead op 30 maart 2024 over Vomar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag
Bij kassa werd bij een product 1.69 afgerekend terwijl op de display bij het product 1.49 stond
Caissière contact met in de winkel via headset daar door een hele rij mensen achter mij
Uiteindelijk met bon en product naar servicebalie weer wachten en een rij achter mij
Dit gebeurd mij regelmatig
Je wordt dus als je niet oplet belazerd waar je bij staat
Jullie hebben geen idee wat dat met mij doet als je daardoor zwaar overprikkeld raak en paniek hebt door je autisme
(Heb te weinig boodschappen om aan het bedrag te komen voor thuis brengen)
Zou fijn zijn als ze dat is een keer op orde brengen
Want ik lig nu thuis met error op de bank
Zoveelste keer

Gewenste Oplossing:

Dat is het met de prijzen op de display bij het product ook een keer in orde krijgen met gelijke prijs van de kassa
Dit gebeurd mij bijna wekelijks

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vomar
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Broomhead