Klacht: chips / patates fritas (Spaanse chips)

Willem Grit op 17 februari 2024 over Vomar in de categorie Supermarkten

Wat was ik blij met de Spaanse chips in het assortiment van VOMAR . Vrijwel zoutloze chips zoals ze oorspronkelijk waren en heerlijk knapperig en niet vet . Eindelijk na jaren van ronduit smerige bremzoute chips waar je vette handen en een enorme dorst van kreeg waren daar de heerlijke chips uit Spanje van de VOMAR .
Wat was mijn teleurstelling groot toen ik vanmiddag tevergeefs mijn favoriete chips zocht en van een medewerker moest vernemen dat ze uit het assortiment waren gehaald . Een topproduct uit het assortiment halen , hoe haal je het in je hoofd .
Ik ben hierdoor zwaar teleurgesteld in de VOMAR Ik hoop dat de leiding van de afdeling inkoop op haar schreden terugkeert en deze onzalige beslissing ongedaan maakt .

Deze chips terug in het assortiment met ingang van onmiddelloos !
Met minder neem ik geen genoegen .

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

3 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vomar
Download hier uw brief

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Reactie van de melder van de klacht Willem Grit

3 maanden geleden - Zeer goed 4 voor het om onduidelijke reden niet in behandeling nemen van mijn klacht . Ik zou zeggen: VOMAR licht toe . En zeg anders op welke manier ik dan mijn klacht moet indienen . M.a.w. schep duidelijkheid .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Grit