Klacht: Beschadiging van product

J a eisses op 04 januari 2025 over Vomar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Olie in zacht plastic flessen staan behoorlijk warm onder een kachel. Daardoor komen.de elastomeren uit het plastic vrij en zo in de olie. De olie is daardoor niet meer veilig voor consumptie. Ik vertelde het de teamleider in de hoop op een koude fles olie uit voorraad en op een wisseling van plaats voor deze flessen.
Zij reageerde afwerend en wilde geen verantwoordelijkheid hiervoor nemen en geen enkele actie ondernemen. Moedwillig flessen verwarmen zodat de inhoud kankerverwekkend wordt, kan echt niet tegenover de klant. Zij reageerde dat iedereen toch wel kan ker krijgt. Dat op zich is niet mijn klacht, alleen maar heel verdrietig.
De klacht is dat die flessen daar niet mogen staan, laat staan verkocht worden!

Gewenste Oplossing:

Geen enkel product in zacht plastic verpakking onder een kachel zetten. Nergens en nooit. En per ongeluk wel: niet verkopen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vomar over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht J a eisses

2 maanden geleden - Dit is de boordeling van de klachtafhandeling door de teamleider ter plaatse.

Bericht van Vomar

2 maanden geleden - alleen klachten die via het contactformulier op de Vomar site zijn ingediend worden in behandeling genomen.

Reactie van de melder van de klacht J a eisses

2 maanden geleden - Dat is deze klacht. Lees je contactformulieren en zie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J a eisses

2 maanden geleden - Deze klacht is op 4 januari 2025 geplaatst op een contactformulier van de Vomar. Daar heb ik geen reactie op gekregen. Graag een reactie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vomar in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J a eisses