Mijn Klacht:
Tijdens het boodschappen doen in de Vomar zijn mijn aankopen uit een andere winkel beschadigd geraakt door een defecte fles allesreiniger. Ik heb dit gemeld voordat ik mijn boodschappen heb afgerekend. Leidinggevende van het filiaal gaf aan dat hij begrijpt dat het defect van de fles onder de verantwoordelijkheid van Vomar geldt, maar dat ik dit moet melden via de website. De Vomar klantenservice heeft mijn hele verhaal verdraaid en aangeven dat zij aansprakelijk zijn tot moment van aankopen en zodra ik de kassa verlaat niet. Heb opnieuw het hele verhaal uitgelegd en daarna ook toevallig weer een van de medewerkers gesproken en de mail laten zien. Zij begreep niet hoe dit zo is overgebracht bij het hoofdkantoor, zij staan namelijk achter mijn verhaal. Want dit is hoe het is gegaan. Mijn vleeswaren van 26€ is beschadigd geraakt, ik heb zelfs aangeboden dat ik een tegoed van de Vomar ook accepteer aangezien ik daar dagelijks kom. Vomar klantenservice wil totaal niet meewerken, schandalig hoe er met vaste klanten wordt omgegaan.
Gewenste Oplossing:
Niet tevreden, geen oplossing
