Klacht: Volgende dag in huis? Mooi niet.

op 24 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu snap ik de kleine lettertjes in de voorwaarden, maar om te melden dat ik niet thuis was is absurd. Bestel donderdags de Jbl Boombox bij jullie omdat ik dan niet naar een filiaal hoef, komt hij vervolgens die vrijdag niet EN de zaterdag niet. Nu mag ik hem op gaan halen in Beek, zonder vervoer.

Als ik dit had geweten had het hele product niet meer gehoeven. Voor 500 euro had ik toch wel een wat betere service verwacht. Jullie zullen hem wel gewoon niet op voorraad gehad hebben en dan wel lekker binnenharken dit weekend in tegenstelling tot de concurrenten die de release wel afwachten.

Gewenste Oplossing:

Morgen afleveren en niet op een afhaalpunt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordywillems