Mijn Klacht:
27-12-2014 nieuw abonnement als nieuwe klant besteld. doorgesproken met medewerker via tel. verkeerd abonnement per mail ontvangen. veranderen was niet meer mogelijk. abonnement geannuleerd. steeds niet terug gebeld. zelf wel 30 x gebeld(niet overdreven) uiteindelijk een maand later pas nieuw abonnement kunnen afspreken tegen dezelfde voorwaarden als oorspronkelijke abonnement. 21-01-15 schriftelijke klacht ingediend en gestuurd naar miranda v oorschot(verkoop) zij zou het doorsturen naar klantenservice. niets gehoord, zelfs geen bevestiging van ontvangst klacht. 6-2-15 weer klacht gestuurd. geen reactie. half februari weer gebeld met van oorschot zij zou het opnieuw doorgeven. weer neits gehoord. schande!
Gewenste Oplossing:
als ik op z'n minst reactie krijg van ontvangst en het serieus in behandeling nemen van klacht.
een redelijke tegemoetkoming voor ergenis, gemaakte kosten bellen, tijd, heen en terug velsen-haarlem(2x), parkeergarage 2x, enz


