Klacht: ten onrechte afgesloten

op 11 maart 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb de laatste jaren steeds een Hollands nieuwe abonnement gehad. Sinds medio vorig jaar heb ik dat aangevuld met een extra mobiel abonnement bij Vodafone. Ik heb daar een overeenkomst voor automatische incasso bij afgesloten. De maandelijkse abonnementskosten werden echter nooit geïncasseerd. Ik merkte daar niets van omdat ik nog steeds mijn Hollands nieuwe account gebruik. Vorige maand werd mijn Vodafone account echter afgesloten. Ik heb direct gebeld en met iemand van de klantenservice afgesproken dat ik de reguliere achterstallige abonnementskosten zou voldoen, de extra kosten zouden worden afgeboekt en de telefoon zou weer worden aangesloten en er zou in het vervolg automatisch worden geïncasseerd.
Naar nu blijkt is er echter nu mijn betaling niets gebeurd. Geen herstel van mijn nummer, niets over een betaling, wel is er door Vodafone inmiddels een incassobureau ingeschakeld.

Hoe los ik dit nu op

Als mijn telefoon weer is aangesloten en de automatische incasso is geregeld.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceeshed