Mijn Klacht:
Helaas is mijn internet bundel buitenland niet geactiveerd door een medewerker van de vodafone winkel. Ik was niet bekend genoeg met smartphones en internet daardoor wilde ik het zekere voor het onzekere nemen. Ik ben naar de winkel gegaan en heb voor een maand mijn internetbundel buitenland laten activeren. Eenmaal terug in NL kreeg ik een hoge factuur. Ik heb hier meerdere malen over gebeld geïnformeerd en geklaagd. Op alles werd gezegd jammer meneer UW fout.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik compensatie krijg voor dit bedrag. Het moet niet zo zijn dat omdat het toevallig een groot bedrijf betreft, ze haar klanten slecht behandelen.


