Mijn Klacht:
Ik wacht al twee weken op mijn Samsung Galaxy S5 die binnen twee dagen geleverd zou worden Na een week niets gehoord te hebben, gebeld met de klantenservice van Vodafone, daar werd mij toegezegd dat ik binnen enkele dagen gebeld zou worden. Niet dus. Weer gebeld, oplossing volgens klantenservice : u wordt binnen VIJF dagen terug gebeld…???? Dit vind ik geen oplossing, nog afgezien van het feit dat ik er weinig vertrouwen in heb dat ik dit keer wel gebeld wordt is het hopeloos slechte klantenservice in deze tijd waarin iedereen elkaar in 1click kan bereiken. . Zeer teleurgesteld in de abominabel slechte afhandeling van Vodafone. Niet eens een email dat eea vertraagd is. Overigens is de telefoon gewoon op voorraad. Vodafone zeer onder de maat en dat is nog een eufemisme.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn telefoon ontvangen.

